سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با لمینت متحرک دندان میشه غذا خورد کجا بخریم

بعد لمینت دندان باید چیکار کنیم و چی به چیه ؟

    نظر

در چند ساعت اول پس از لمینت چیزی نخورید تا زمانی که بی حسی دندان ها و صورت شما برطرف شود. ممکن است ناخودآگاه زبان و لب های خود را گاز بگیرید و باعث التهاب شوید. همچنین از فشار دادن دندان ها به هم خودداری کنید تا به لمینت آسیب نرسانید.در یک هفته اول پس از لمینت دندان، به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید که به دندان ها فشار وارد می کند. بهداشت دندان برای نگهداری لمینت بسیار مهم است. از آنجایی که دندان های زیر لمینت ممکن است پوسیده شوند، بهتر است مراقب دندان های خود باشید و روزانه از مسواک و نخ دندان استفاده کنید. استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید که خاصیت ضد سایشی دارد، توصیه می شود.

 

 

چند ساعت اول پس از لمینت

 

 

 

بهداشت روزانه دهان را دقیقا رعایت بفرمایید :

 

دندان های خود را حداقل دو بار در روز  با استفاده از خمیر دندان غیر ساینده و مسواک دستی یا برقی مسواک بزنید.حداقل یک بار در روز نخ دندان بکشید تا ذرات غذا گیر کرده بین دندان هایتان پاک شود.یک یا دو بار در روز دهان خود را با دهانشویه ضد عفونی کننده شستشو دهید. یک دهانشویه بدون الکل انتخاب کنید، زیرا قرار گرفتن بیش از حد لمینت در معرض الکل می تواند عامل باندینگی که لمینت را روی دندان نگه می دارد، نرم کند. این نرم شدن باعث ریزش لمینت نمی شود، اما ممکن است آن را بیشتر در معرض لکه شدن و آسیب قرار دهد.

 

 

بعد لمینت دندان باید چیکار کنیم و چی به چیه

 

 

پلان پایانی مقاله : 

لمینت نیز مانند دندان های طبیعی نیاز به مراقبت دارد. اگر به خوبی از لمینت خود مراقبت نکنید، پول شما به هدر می رود و لمینت نه تنها ماندگار می شود، بلکه باعث آسیب و پوسیدگی دندان های شما نیز می شود. اگر پوسیدگی یا عفونت شدید باشد، دندان های طبیعی از بین می روند.نکته دیگری که باید بدانید این است که لمینت های سرامیکی مانند کامپوزیت ها قابل تعمیر نیستند و در صورت ترک خوردن یا تغییر رنگ باید تعویض شوند.